paplepekim

FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Užsisakykite virtualų numerį dabar!
Tik 3 lengvi žingsniai:

Select virtual number location

Select forwarding destination

(Žiūrėti kainas)1
(PBXww Plačiau) 1

Destination details

Informacija





























Paplepėkim.lt Pažangus Skambučių Peradresavimas (PSP) – nepamainomas įrankis Jūsų įeinančių skambučių valdymui

Paplepėkim.lt pristato lengvai konfigūruojamą ir valdomą programą Jūsų įeinančių skambučių peradresavimui. Pažangaus Skambučių Peradresavimo (PSP) programa suteikia galimybę paprastai ir greitai sukurti daugiafunkcinę skambučių peradresavimo sistemą; pasižymi ypatingai lengvu valdymu ir patraukliu dizainu. 

PSP prieinamas tiek individualiems vartotojams, tiek įmonėms naudojančioms biuro telekomunikacijų sistemas. Sukūrę savo individualų PSP tinklą galite:

Gauti skambučius iš vieno ar kelių fiksuoto ryšio numerių vartotojų;

Peradresuoti skambučius į bet kurį telefono numerį ar internetinės telefonijos (VoIP) programą;

Įrašyti balso žinutes, kurios bus transliuojamos paskambinusiems;

Peradresuoti skambučius skirtingiems žmonėms balsinio meniu (IVR) pagalba;

Gauti balso pašto žinutes elektroniniu paštu;

Persiųsti balso pašto žinutes pasirinktiems elektroninio pašto vartotojams;

Gauti duomenis faksu ir persiųsti juos pasirinktiems elektroninio pašto vartotojams;

Rengti konferencinius pokalbius.

 

Kaip naudotis PSP programa

Pažangaus Skambučių Peradresavimo tinklą galite kurti ir redaguoti prisijungę prie savo vartotojo paskyros Paplepėkim.lt svetainėje. Išsirinkę Jums reikiamus komponentus, įrašykite trūkstamas balso žinutes ir dėlionės principus sujunkite viską į vieną tinklą, nepamiršdami eiliškumo principo.

  • Darbalaukis – vieta Jūsų tinklo brėžiniui.
  • Paletė – ją rasite viršutiniame darbalaukio kampe, kairėje. Paletėje laikomi visi komponentai, kurie bus reikalingi Jūsų PSP tinklo kūrimui.
  • Komponentai – objektai atliekantys tam tikras, jiems iš anksto priskirtas funkcijas PSP tinkle, pvz. telefono numeris, balsinis meniu, faksas ir kita.
  • Laidai – kaip ir kiekviename tinkle, laidai PSP tinkle naudojami atskiriems komponentams sujungti. Arba kitaip tariant - skambučio peradresavimo eiliškumui nustatyti.
  • Šiukšliadėžė – pašalinkite nereikalingus komponentus iš brėžinio nutempdami juos iki šiukšliadėžės esančios apačioje, dešiniajame darbalaukio kampe.

Paletė (Palette)

Paletėje laikomi visi esami komponentai iš kurių galite dėlioti ir kurti savo tinklą.

Pasirinkus reikiamą komponentą Paletėje ir paspaudus ant jo tereikia komponentą nutempti iki numatytos vietos Darbalaukyje.

Komponentai (Object)

Skirtingi komponentai PSP tinkle atlieka skirtingus, iš anksto jiems priskirtus veiksmus, tačiau kiekvienas jų yra dar papildomai konfigūruojamas, kad labiau atitiktų individualaus vartotojo pageidavimus.

Komponentų išdėstymas tinkle bei jų kombinacijos taip pat didžiąją dalimi priklauso nuo vartoto poreikių. Baigus kurti Jūsų tinklą, skambutis bus siunčiamas nuo vieno komponento prie kito, Jūsų nurodyta tvarka.


Norėdami sukonfigūruoti pasirinktą komponentą, spustelkite jį kairiuoju pelės klavišu. Atsiradęs „You need to configure this component“ užrašas reikš, kad šis komponentas dar nebuvo konfigūruojamas. Spauskite ant žemiau esančios „Tinkinti“ žymos ir sekite tolesnes nuorodas.


Kiekvienas komponentas turi vieną arba dvi jungtis, kuriomis jie yra jungiami į tinklą.


Ryšiai tarp komponentų ir skambučio peradresavimo seka vizualiai išreiškiami laidais.

Laidai (Cables)

Laidai yra naudojami komponentų eiliškumui ir skambučio peradresavimo keliui pažymėti.

Norėdami sujungti du komponentus, kairiuoju pelės klavišu spustelėkite arčiau antrojo komponento esančią jungtį (šiuo atveju dešinę) – atsiradęs laidas judės kartu su Jūsų pelės žymekliu.

Komponentus sujungsite dar kartą spustelėję kairiuoju pelės klavišu dabar jau ant arčiau esančios antrojo komponento jungties. Norėdami perjungti laidą prie kito komponento, spauskite ant pilkos zonos, atsirandančios kiekvieną kartą pelės žymekliui užėjus ant laido. Ir šiuo atveju atsiradęs laidas judės kartu su Jūsų pelės žymekliu. 

Tam kad ištrintumėte nebereikalingą laida, pakanka pažymėti jį ir spustelėti ant viduryje atsiradusio x ženklo.


Atkreipkite dėmesį į laidus, jungiančius balsinį meniu (IVR) su kitais komponentais. Šiems laidams yra automatiškai priskiriami trumpieji numeriai, kuriais bus pasiekiami atitinkami darbuotojai jūsų įmonėje. Norėdami pakeisti sistemos priskirtą trumpąjį numerį, spauskite ant paties numerio ir pakeiskite esamą informaciją reikiama.

Šiukšliadėžė (Trash)

Visus nebenaudojamus tinklo komponentus pašalinsite nutempdami juos iki šiukšliadėžės esančios apačioje, dešiniajame darbalaukio kampe.

 

Komponentų konfigūravimas (Object Configuration)

Kaip jau minėjome, skambučiai tinkle siunčiami nuo vieno komponento prie kito, kiekvienam iš jų savotiškai prisidedant prie tolesnės skambučio eigos. Išsirinkę reikiamus komponentus, tinkamai juos sukonfigūravę ir sujungę į tinklą galite sukurti pažangiausią daugiafunkcinę skambučių peradresavimo sistemą, kuri atitiks visus jūsų šeimos ar biuro poreikius.

 

Pažiūrėkime, kaip konfigūruojami atskiri PSP komponentai:

 

Telefono numeris (Phone Number)

Tam kad tinkamai sukonfigūruotumėte Telefono Numerio komponentą, jums reikalingas bent vienas virtualus numeris, kuriuo bus priimami įeinantys skambučiai.

Įsigiję vieną ar daugiau virtualių numerių, jų sąrašą matysite kiekvieną kartą paspaudę ant pasirinkto Telefono Numerio komponento.

Siekiant didesnės laisvės vartotojui, kiekvienas virtualus numeris yra konfigūruojamas atskirai, tad vienam Telefono Numerio komponentui galima priskirti tik vieną virtualų numerį.

Balsinis meniu (Voice Menu)

Balsinio meniu komponentas leidžia sukurti automatinį telefono skambučių atsakiklį su balsiniu skambučio srauto paskirstymo meniu (Interactive Voice Response). Balsinio meniu dėka, išklausę jūsų įrašą, skambinantieji turi galimybę pasirinkti patys, kam turėtų būti peradresuojami jų skambučiai, pavyzdžiui, atsižvelgiant į iškilusią problemą ar klausimą. Šis komponentas taip pat gali dirbti sąveikoje su Asmens bei Balso pašto komponentais.


Norėdami tinkamai sukonfigūruoti Balsinio Meniu komponentą:

  • Įveskite pasirinktą pavadinimą, kuris padės atskirti šį Balsinio Meniu komponentą nuo kitų, kuriuos gal būt ketinate kurti ateityje;

  • Kompiuterio ir mikrofono pagalba įrašykite žinutę, kurią girdės paskambinusieji; paprastai Balsinio Meniu žinutėse nurodomi trumpieji numeriai, kuriuos rinkdamas žmogus gali tiesiogiai susisiekti su vienu ar kitu skyriumi, konkrečiu įmonės darbuotoju.


Įrašytos žinutės ilgį matysite dešiniajame komponento kampe. Norėdami išklausyti žinutę, spauskite ant tame pačiame kampe esančios rodyklės.

Asmuo (Person)

Kiekvienam Asmens komponentui gali būti priskiriamas vienas arba keli vietinio ir mobiliojo ryšio telefono numeriai bei internetinės telefonijos programos, į kuriuos bus nukreipiami įeinantys skambučiai.

Pasirinkus daugiau nei vieną galimybę atsiliepti į įeinančius skambučius, skambutis bus siunčiamas iš karto į visus Jūsų nurodytus įrenginius, arba persiunčiamas iš vieno įrenginio į kitą Jūsų nurodyta tvarka.

Duomenys, reikalingi norint tinkamai sukonfigūruoti Asmens komponentą:

  • Asmens, kuriam bus skirtas šis komponentas, vardas (tai galite būti Jūs, jei ketinate tik priiminėti įeinančius skambučius, ar Jūsų draugai, giminaičiai, verslo partneriai, kuriems ketinate skambinti virtualaus numerio pagalba ir šitaip sumažinti tarptautinių pokalbių kainas).

  • Būdas, kuriuo šis asmuo bus pasiekiamas (vietinio ar mobiliojo ryšio telefono numeris, pasirinkta internetinės telefonijos programa).


Detalesnė informacija apie Jūsų pasirinktą susisiekimo būdą (konkretus telefono numeris, vartotojo vardas pasirinktoje internetinės telefonijos programoje, SIP URI adresas ir kt.).

Papildomus susisiekimo būdus pridėsite kiekvieną kartą spustelėję žemiau esantį „+“ ženklą ir taip pat juos sukonfigūravę.

Kaip minėjome, pasirinkus daugiau nei vieną galimybę atsiliepti į įeinančius skambučius, skambutis bus siunčiamas iš karto į visus Jūsų nurodytus įrenginius, arba persiunčiamas iš vieno įrenginio į kitą Jūsų nurodyta tvarka.

Pavyzdžiui, Jūs teikiate pirmenybę atsakinėti į darbo skambučius būdami savo darbo vietoje, tačiau retkarčiais privalote atsakyti į svarbius klientų skambučius ir mobiliuoju telefonu po darbo valandų ar būdami išvykę. Tokiu atveju Jums paranku savo Asmens komponente nurodyti tiek darbo, tiek mobiliojo telefono numerius ir leisti jiems skambėti skirtingais intervalais ar skirtingais laiko momentais.

Keisdami atitinkamų ikonų poziciją laiko juostos atžvilgiu bei jų ilgius galite nustatyti, kuriuo telefono numeriu ar internetinės telefonijos programa būsite pasiekiami pirmiausia, kiek laiko skambutis turėtų būti siunčiamas į kiekvieną iš nurodytų įrenginių ir kur jis turėtų būti persiunčiamas toliau, jei nebūtų atsakytas. Neatsakyti skambučiai taip pat gali būti persiunčiami į Jūsų balso paštą.

Balso Paštas (Voicemail)

PSP tinkle  visos balso pašte paliktos žinutės yra siunčiamos į Jūsų nurodytą elektroninį paštą, o prireikus gali būti persiunčiamos ir kitiems gavėjams.

Norėdami tinkamai sukonfigūruoti Balso pašto komponentą:

  • Įveskite elektroninio  pašto adresą, kuriuo bus siunčiamos balso pašte paliktos žinutės

  • Įrašykite  žinutę, kurią girdės paskambinusieji. Žinutės ilgį matysite dešiniajame komponento kampe apačioje. Norėdami išklausyti žinutę, spauskite ant tame pačiame kampe esančios rodyklės.

Konferenciniai skambučiai (Conference)

Konferencinių skambučių komponentas leis Jums bendrauti su keliais paskambinusiais vienu metu. Kiekvienam konferenciniam skambučiui priskiriamas atskiras PIN kodas ir tik jį žinantys žmonės gali prisijungti ir dalyvauti pokalbyje. Taip užtikrinamas pokalbio metu pateikiamos informacijos saugumas.

Faksas (Fax)

PSP Fakso komponentas leis Jums išvengti brangios biuro įrangos įsigijimo, kadangi visus siunčiamus duomenis gausite tiesiogiai elektroniniu paštu, kurį nurodysite konfigūruodami komponentą.

Juodasis sąrašas (Blacklist)

Juodojo sąrašo funkcija naudojama norint užblokuoti numerius, iš kurių klientas skambučių gauti nepageidauja. 


Kaip sukurti Juodąjį sąrašą:

  • Sukurkite pavadinimą savo Juodajam sąrašui.
  • Pasirinkite kad visi Jūsų įeinantys skambučiai būtų filtruojami per pasirinktą Juodąjį sąrašą.

  • Įveskite numerius, kurie ir sudarys Jūsų Juodąjį sąrašą.

Kiekvieną kartą norėdami pridėti naują numerį, skauskite „+“ ženklą.

 

Pažangaus Skambučių Peradresavimo (PSP) naudojimo pavyzdžiai

Kombinacijų, kuriomis gali būti jungiami PSP komponentai į vieną tinklą, kuris atitiktų visus Jūsų poreikius, skaičius yra neribotas. Žemiau pateikiame kelias variacijas, kurios padės geriau suprasti atskirų komponentų funkcijas ir jų sąveiką drauge su kitais komponentais.

Pirmoji kombinacija: Telefono numeris -> Balso paštas

Visi Jūsų virtualų numerį pasiekę skambučiai bus tiesiogiai siunčiami į priskirtą balso pašto komponentą, o paskambinusiųjų paliktos  žinutės persiunčiamos Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu

Asmeniniam naudojimui: Telefono numeri -> Asmuo -> Balso paštas

Visi virtualų numerį pasiekę skambučiai persiunčiami tiesiogiai Jums. Tačiau, jei retkarčiais nespėjate laiku pakelti telefono ragelio, neatsakyti skambučiai yra toliau persiunčiami į Balso pašto komponentą.


Kaip minėjome, Asmens komponentui gali būti priskirtas daugiau nei vienas būdas atsiliepti į įeinančius skambučius. Galite nustatyti, kad pirmiausia visi skambučiai  pasiektų Jūsų namų telefoną, vėliau, jei būtų neatsakyti (ar linija būtų užimta), skambučiai būtų siunčiami į Jūsų mobilųjį telefoną ir tik po to pasiektų balso paštą. Tačiau tokiu atveju svarbu atkreipti dėmesį į skambučio laukimo laiką kiekviename papildomame etape.

Smulkiam verslui ir grupėms: Telefono numeris -> Balsinis meniu -> Asmuo –> Balso paštas

Visi įeinantys skambučiai pirmiausia pasiekia tam skirtą Balsinį meniu; tokiu atveju, išklausęs Jūsų paliktą žinutę, žmogus gali pats pasirinkti, su kuriuo konkrečiu į Jūsų PSP tinklą įtrauktu asmeniu ar skyriumi jis norėtų kalbėti.




Paprastai Balsinio meniu žinutėse yra minimi trumpieji numeriai, kuriuos rinkdamas žmogus gali susisiekti su reikiamu asmeniu ar skyriumi, pavyzdžiui, „Norėdami kalbėti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi - spauskite 1, norėdami susisiekti su Techninio aptarnavimo skyriumi - spauskite 2, kilus klausimams dėl apmokėjimo  maloniai prašome spausti 3 ir po įrašo palikti žinutę“.

Vidutinio dydžio verslui: lanksti daugiafunkcinė skambučių peradresavimo sistema

Pažangaus Skambučių Peradresavimo programa suteikia galimybę Jums paprastai ir greitai susikurti daugiafunkcinę skambučių peradresavimo sistemą, kuri atitiks visus Jūsų įmonės poreikius. Komponentai PSP tinkle yra lengvai keičiami ir koreguojami kartu su besikeičiančiu įmonės dydžiui ar personalo funkcijomis.